GEMENGD ZANGKOOR HOLTUM

Het Gemengd Zangkoor is weliswaar een profaan koor, maar verzorgt ook de kerkdiensten in onze parochiekerk.

Heel wat jaren gebeurde dit onder de deskundige leiding van Go Grooten. Helaas is Go op 12 januari 2021 overleden. Daarna stond het koor onder leiding van dirigente Anny Kerstjens-Cramers, die tevens secretaresse was. Helaas is Anny op 4 augustus 2022 overleden.

Momenteel telt het koor twintig leden en staat onder leiding van dirigent Koen Vroemen
Directie en koorleden steken veel energie in het leren van een divers repertoire. Ook bij rouw- en trouwdiensten staat het koor paraat.

Het Gemengd Zangkoor bestaat ruim 50 jaar en verzorgt ook concerten, onder andere in verzorgingshuizen en op uitnodiging van diverse zusterverenigingen.

Mocht u denken, ik zou ook wel bij dit koor willen zingen, schroom dan niet en meldt U aan. U bent van harte welkom. Het koor repeteert elke donderdagavond in Dagcentrum De Munnik van 20.00 – 22.00 uur.

Aanmelden kan bij: Dhr. Wil Wagemans, secretaris tel: 046-4853552 of per mail wagemans@hetnet.nl